طراحی سایت کارخانه آجر شکیل

shakil3

مشخصات سایت

هاست اختصاصی نا محدود
طراحی پوسته مشابه درخواست کارفرما
طراحی قالب صفحات مطابق تمامی نیازهای پروژه
طراحی سایت در قالب فروشگاهی
قابلیت جستحو برای انواع مختلف محصولات

کارخانجات آجر شکیل

کارخانه آجر شکیل فعالیت خود را از سال 1384 آغاز نمود.در ابتدا فعالیت اصلی شرکت تولید انواع آجر به صورت محصول نهایی و قابل عرضه به بازار مصرف داخلی متمرکز بود و به مرور زمان دامنه فعالیت شرکت متمرکز بر روی تولید انواع آجر نمای نسوز و شیل ساختمان شد.

schedule

فروردین

group

کارخانجات آجر شکیل

label_outline

طراحی سایت

ویژگی های یک سایت خوب و موفق

ویژگی های یک سایت خوب و موفق

ویژگی های یک سایت خوب و موفق،امروزه کمتر کسی است که با مزایای طراحی وب سایت آشنا نباشد. اما مرز داشتن یک وب سایت با داشتن یک سایت موفق شاید هزاران کیلومتر باشد. در این مقاله سعی کرده‌ایم ویژگی‌های یک سایت خوب را بطور کامل مورد بررسی قرار دهیم. تا بدانیم برای رسیدن به یک سایت موفق و کامل چه مراحلی را باید طی کنیم.

 محتوای یک سایت موفق

اگر به خواندن این مقاله مشغول هستید، حتماً جمله‌ی معروف محتوا پادشاه است را به کرات شنیده‌اید. تمامی وب سایت‌های موفق وب سایت‌هایی هستند که مرتباً تولید محتوا می‌کنند. امروزه مفهومی به نام بازاریابی محتوایی در گوشه و کنار فضای وب شنیده می‌شود. امروزه یکی از بهترین و بهینه‌ترین راه‌های بازاریابی، بازایابی بر اساس محتوا است. متأسفانه در کشور ما مفهوم تولید محتوا با ترجمه مقاله‌ی انگلیسی مترادف است.ویژگی های یک سایت خوب و موفق،

محتوا شامل ۴ گروه:

  • تولید محتوای متنی
  • صوتی
  • گرافیکی 
  • ویدیویی

است. در حال حاضر تولید محتوای متنی بیشترین سهم را در فضای وب به خود اختصاص داده است. اما امروزه محتوایی که باعث تغییر چشمگیری در رتبه و ارزش یک وب سایت چه از نظر گوگل و چه مخاطب می شود، تولید محتوای ویدئویی است. از شاخص‌های یک وب سایت خوب تولید محتوای مداوم و با ارزش است. تولید محتوا باعث جذب مخاطبین و تبدیل مخاطبین به مشتریان و تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار خواهد شد.طراحی سایت موفق طراحی سایت عالی چگونه یک سایت موفق داشته باشیم

درباره ما بیشتر بدانید.

 ظاهر یک وبسایت خوب کارخانه آجر

در طراحی وب سایت علم هایی به نام‌های ui و ux وجود دارد که معنی آنها به ترتیب به معنی رابط کاربری و تجربه کاربری است. رابط کاربری را اگر بخواهیم بسیار ساده تعریف کنیم، خواهیم گفت: آنچه که کاربر از یک وب سایت را می‌بینید را رابط کاربری یا UI می گویند؛ و همچنین تجربه و احساسی را که در اثر استفاده از یک وب سایت احساس می‌کنند را تجربه کاربری یا UX می‌نامند. یک وب سایت خوب یک وب سایت زیبا است. اما زیبایی به معنی آثار هنری در حد داوینچی نیست.کارخانه آجر

زیبایی در یک وب سایت به معنی ظاهری ساده با ترکیب رنگ‌های دارای هارمونی است که باعث می شود ماندن و چرخیدن در یک وب سایت را لذت بخش کند.اگر بخواهیم بصورت تصویری این موضوع را تشریح کنیم؛ می توانیم بگوییم: یک وب سایت از این نظر باید شبیه به یک پاساژ باشد، این پاساژ باید دارای دیزاین کلی بسیار زیبا باشد. و هر طبقه و مغازه آن مانند بخشی از وب سایت در نظر می گیریم. این بخش ها باید آنقدر جذاب و جالب باشد که کاربران علاقه مند باشند جلوی ویترین بایستند، داخل بروند و از اجناس داخل مغازه دیدن کنند. از مغازه ای به مغازه دیگر بروند و  از چرخیدن و بودن در این پاساژ لذت ببرند.

اگر افراد از چرخیدن و بودن در این پاساژ لذت برده باشند. همینطور با خرید، نیازهایشان برطرف شده باشد. قطعا تمایل دارند، دوباره به این پاساژ مراجعه کنند. بنابراین آدرس آن را بخاطر می سپارند و به دوستان هم سلیقه شان نیز معرفی می کنند.در گرافیک سایت نباید از از تبلیغات زننده‌ای مانند فلش یا رنگ‌های تند یا طرح‌های عجیب و غریب و با انیمیشن‌های بسیار تند اضافه کرد. گرافیک سایتی خوب خواهد بود که احساس آرامش و دوستانه بودن را به مخاطب منتقل کند.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

مواردی که نیاز است رعایت کنید:

  •  بک گراند یک وب سایت باید رنگ روشنی داشته باشد و از رنگهای تیره به هیچ عنوان نباید استفاده کرد.
  •  از فونتهای بسیار محدود و استاندارد استفاده شود.
  • کار با وبسایت برای یک کودک یا یک پیرمرد نیز ساده باشد.
  •  از تبلیغاتی مانند فلش استفاده نشود.
  •  از انیمیشن‌های تند و عجیب غریب پرهیز شود.
  •  ساختار یک وب سایت باید دسته بندی شده باشد.

۱۰ ابزار عالی برای انتخاب نام دامنهحتما بخوانید:

 اگر در طراحی وب سایت از علم ui و ux استفاده نشود، به عبارتی افراد بدون دانش گرافیک سایت اقدام به طراحی سایت‌های خود نمایند اتفاقاتی نظیر موارد زیر رخ می‌دهد:

  •  گوگل با شما دوست نخواهد بود! کارخانه آجر
  •  کاربران به سرعت از سایت شما خارج می‌شوند!کارخانه آجر
  •  کاربران از صفحات دیگر شما دیدن نخواهند کرد!سایت خوب المان های سایت موفق

نمونه کار های ما

 سئو و بهینه سازی یک سایت خوب

بهینه سازی یک وب سایت به معنی بهینه کردن یک وب سایت برای موتورهای جستجو است. با توجه به سهم گوگل از موتورهای جستجو معمولاً تنها معنی و مفهوم سئو در موتور جستجوی گوگل است. و اگر بخواهیم سئو را از نظر گوگل تعریف کنیم خواهیم گفت سئو یعنی اینکه سایت شما از نظر گوگل خوب باشد و خوب بودن یک وب سایت از نظر گوگل یعنی اینکه سایت شما دارای مواردی است که گوگل دوست دارد! به همین سادگی!

 مواردی که گوگل در سایت شما دوست خواهد داشت

می‌توان گفت مواردی که گوگل برای خوب بودن وب سایت شما در نظر می‌گیرد دقیقاً مشخصات یک سایت حرفه‌ای است. به عبارتی مشخصات یک سایت خوب برابر است با فاکتورهایی که گوگل در نظر می‌گیرد.

با خدمات طراحی سایت ما آشنا شوید.

سرعت یک وب سایت خوب  کارخانه آجر

یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل سرعت یک وب سایت است. دلیل اهمیت دادن گوگل به این مورد از آن جهت است که کاربران به سرعت از سایت‌هایی که دارای سرعت پایینی هستند، خارج می‌شوند.گوگل تمام تلاشش را می‌کند بهترین پیشنهادهای ممکن را به کاربران خود ارائه کند. به طور کلی وب سایت‌هایی که زیر سه ثانیه لود می‌شوند، عالی‌ترین امتیاز را خواهند گرفت. ابزارهای زیادی برای تست سرعت وب سایت طراحی شده است است. یکی از معروفترین ابزارهای تست سرعت سایت جی تی متریکس است.

شما می‌توانید شما می‌توانید در سایت جی تی متریکس دامنه وب سایت خود را وارد کنید و سرعت وب سایت خود را از نگاه گوگل و یاهو بسنجید.جی تی متریکس سرعت وب سایت را بر اساس درصد نشان می‌دهد. علاوه بر آن مواردی را که باعث کاهش سرعت وب سایت شما می‌شود را نشان می‌دهد و شما به راحتی با رفع آن مشکل‌ها می‌توانید سایتی با سرعت بسیار بالا داشته باشید.

امکانات یک سایت خوب

همانطور که پیشتر عرض کردیم سایت خوب دارای مواردی به طور عمومی است. اما وب سایت‌ها با توجه به نوع کار کرد متفاوت هستند، همینطور مخاطب‌های وب سایت‌ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین وب سایتی عالیست که دارای امکانات مناسبی برای جامعه هدف خود باشد. به عبارتی هر آن چیزی را که یک مخاطب از یک موضوع در یک صنعت خاص نیازمند است در آن وب سایت وجود داشته باشد. یعنی اگر موضوع سایت شما آهنگسازی گیتار است، هر آن چیزی که مرتبط به گیتار و لوازم گیتار باشد تا آنجایی که ممکن است باید در یک وب سایت در نظر گرفته شود و مخاطب برای پیدا کردن مطلبی یا موردی از سایت خارج نشود.کارخانه آجر

انتخاب یک دامنه مناسب

یکی از مواردی که در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد انتخاب نام دامنه است. نام دامنه و پسوند دامنه مواردی است که باید بسیار روی آن دقت نمود زیرا نام دامنه نام تجاری برند شما است و اگر این نام مناسب نباشند، برندسازی برای شما بسیار مشکل خواهد شد.نام دامنه باید کوتاه و تصویری باشد، تا به راحتی به ذهن سپرده شود. بهتر است نام دامنه به نوعی با صنعت شما در ارتباط باشد. اما اگر این طور نبود نیز موردی ندارد زیرا با ایجاد حس تعجب در افرادنیرز می تواند در ذهن باقی بماند.کارخانه آجر

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل کارخانه آجر

برای مثال برند اپل به معنی سیب هیچ ارتباطی با دنیای کامپیوتر ندارد، اما امروزه شاید بتوان گفت برترین شرکت در این حوزه است. در مورد پسوند دامنه می‌توان گفت شاید بهترین پسوند دامنه .com باشد. دامنه .ir  برای سئو  در ایران مناسب تر است. اما به دلیل تحریم کشورمان از بسیاری ابزارهای خارجی نمی‌توانید استفاده کنید. بنابراین در پروژه‌های بسیار مهم خود از پسوندهای بین المللی استفاده کنید.کارخانه آجر

سازگاری با موبایل یا تبلت ریسپانسیو

یکی از مواردی که گوگل امروزه توجه ویژه‌ای به آن دارد، بحث ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وب سایت‌ها است. ریسپانسیو بودن به معنای آن است که زمانی که شما با موبایل خود وارد یک وب سایت می‌شوید فرم و حالت آن وب سایت مطابق اندازه صفحه گوشی شما تغییر کند. تا شما بتوانید به راحت‌ترین و بهترین حالت ممکن از امکانات آن وبسایت استفاده کنید. از آنجایی که گوگل هرروز درصدد آن است، بهترین وبسایت ها را به مخاطبان خود معرفی کند. به آسودگی و لذت راحتی مخاطبانش بسیار توجه می‌کنند. بنابراین امروزه در طراحی وب سایت‌ها بحث واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن یک وب سایت، یک موضوع کاملاً استاندارد در ساخت وب سایت است.کارخانه آجر

 ساختار نظام مند یک وب سایت

از مشخصات یک سایت حرفه‌ای آن است که وقتی وارد آن وب سایت می‌شوید، در کمتر از ۵ ثانیه متوجه حوزه دقیق کاری آن وب سایت شوید. وب سایتی خوب است که کاربر به راحتی بتواند بفهمد که آن وب سایت چه خدمات و نیازهایی را ارائه می‌کند. مورد دیگری که سایتهای حرفه ای بسیار روی آن تمرکز می‌کنند، بحث هدایت کاربرها به اهداف از پیش تعیین شده است. برای مثال وقتی شما وارد یک صفحه از یک وب سایت حرفه‌ای می‌شوید یکی دو مورد بسیار برجسته‌تر از سایر موضوعات است. زیرا آن موارد از سودآورترین موضوعات آن وب سایت است. از دیگر موارد یک سایت خوب می‌توان به فهرست، دسته بندی و نقشه آن سایت اشاره کرد. شما به راحتی در یک سایت حرفه‌ای توانید موردی را که به آن نیاز دارید، بیابید. افرادی که در پشت صحنه یک سایت حرفه‌ای هستند تماما سعی می‌کنند به این هدف عالی برسند: که یک کودک و یک پیر مرد بسادگی بتوانند از امکانات آن وبسایت استفاده کنند. تنها در این صورت است که ساختار یک وب سایت برای کاربر بسیار مناسب خواهد بود.

به روز رسانی و نگهداری وب سایت از نظر فنی

یکی از این بار سر این مشخصات یک سایت خوب به روز رسانی‌ها و مراقبت‌های فنی است هر وب سایتی با گذشت زمان نیاز به تغییراتی در ساختار کد و امکانات به صورت فنی دارد و افراد در پشت صحنه یک سایت موفق ام سعی می‌کنند ساختار فنی یک وب سایت بسیار عالی باشد و این ساختار بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی چیده شده باشدهمینطور امکاناتی که در طول زمان با توجه به نیاز کاربران احساس می‌شود نیز به ساختار یک وب سایت اضافه می‌شود. یک وب سایت خوب تلاش می‌کند تا تمامی نیازهای احتمالی مخاطبان هدف خود را پوشش دهد.

همیشه حق با مشتری است

مشتریان یک وب سایت بازدید کنندگان و مخاطبان آن وب سایت هستند. یکی از مواردی که قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه کرد، مخاطبان هدف آن وب سایت است. یک وب سایت موفق بر اساس پرسونای مخاطب طراحی می‌شود. همچنین نقشه‌ی تولید محتوا نیز بر اساس ویژگی‌های شخصیتی مخاطبان و نیازهای آنها طراحی می‌شود. به طور کلی سایتی موفق خواهد شد که بر اساس یوزر یا کاربر طراحی و اداره شود و بر عکس سایت‌های ناموفق که بر اساس سلایق یک فرد یا گروه طراحی و اداره می‌شود.ویژگی های یک سایت خوب و موفق،

برنامه نویسی

اگر می‌خواهید یک وب سایت موفق داشته باشید به نیازهای مخاطبان هدف خود بپردازید. و به آنها به خوبی پاسخ دهید. تضمین میکنیم تداوم در این مسیر شما را به موفقیت می‌رساند. اگر بخواهیم نمونه یک سایت موفق را نام ببریم دیجی کالا مورد مناسبی است. این سایت در طول سالیان دراز تنها به رفع نیاز مخاطبان خود پرداخت سال‌های اول افراد وارد وبسایت دیجیکالا می‌شدند و اطلاعات و دانش مورد نیاز را کسب می‌کردند. پس از آن به دلیل عدم اعتماد به سایت های اینترنتی و  همینطور پرداخت اینترنتی، ترجیح می دادند از یک مکان فیزیکی خریداری کنند. با گذشت زمان و به مرور زمان داستان تغییر کرد و دیجیکالا امروزه به دیجی کالا تبدیل شده است!


نمونه کار های مرتبط
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست